Help Help  Pretraži forum   Registracija Registracija  Prijava Prijava

Pozdrav iz Novog Sada

Odgovori Odgovori Stranica  123>
Korisnik
  Tema Pretraži Pretraži u temi  Opcije teme Opcije teme
lalelala View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj lalelala Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Pozdrav iz Novog Sada
    Objavljeno: 12.rujan.2016 u 10:50
Lutao sam po prostranstvima interneta u potrazi za iskustvima audiofila koji koriste keramičke zvučne jedinice i naleteh na vaš forum prepun takvih utisaka pa reših da se priključim ..

Imam 47 dugih godina od kojih 33 beležim sa audiofilskim stažom koji sam počeo kod vas na zagrebačkom velesajmu davne 1982. godine ...

Po zanimanju sam inženjer telekomuniacija .

Moj trenutni setup izgleda ovako :

1. Izvor je Auralic Aries MINI koji radi kao network player sa priključenom usb hdd jedinicom od 2TB . Veza ka dac-u je usb preko Final Touch Audio kabela .

2. DAC je Auralic VEGA koji je balansiranom DIY vezom povezan na integralac , naponski kabel FTA .

3. Integralno pojačalo Karan KA I 180 MKII , naponski kabel FTA

4. Zvučne kutije Marten Django L povezane Supra Sword kabelom 2x3 m

Polica je DIY od čamove daske , nacrt prema nekom HIFI racks modelu.

Soba je izrazito nepravilnog oblika ukupne površine od skoro 50m2 plus hodnici sa strane i stepenice prema gore.
Muzika koja se sluša je uglavnom jazz mada se prave česti izleti u svim muzičkim pravcima .

Evo i malo slika
Auralic Aries MINI -> usb FTA to Auralic Vega -> DIY silver balanced -> Karan KA I 180 MKII -> Goertz AG3 -> Marten Django L
Na vrh
nino View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan

Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj nino Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 12.rujan.2016 u 11:11
Dobro došao!
Kao što sam napisao i na onom drugom forumu, jednostavno i krasno