Help Help  Pretraži forum   Registracija Registracija  Prijava Prijava

Software playeri - zvučne razlike

 Odgovori Odgovori Stranica  123 18>
Korisnik
  Tema Pretraži Pretraži u temi  Opcije teme Opcije teme
olif View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
30.siječanj.2008
Status: Offline
Postova: 5101
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj olif Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Software playeri - zvučne razlike
    Objavljeno: 10.ožujak.2020 u 13:02
Malo nevezano za temu, ali da vas pitam za mišljenje:

-zašto software playeri (Roon, Foobar, J River, Clementine...) različito zvuče na istomPC-u i sa istim driverima i na istom OS-ui na isti ext DAC i ostatak sustava !

Ako zvuče  različito uopće...? mig
Na vrh
Apparatus View Drop Down
Best of the Best
Best of the Best
Avatar
Krelle

Pridružen:
22.listopad.2005
Lokacija: Bjelovar
Status: Offline
Postova: 24229
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Apparatus Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 10.ožujak.2020 u 16:00
Zvuče različito zato jer su različiti.
Na vrh
olif View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
30.siječanj.2008
Status: Offline
Postova: 5101
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj olif Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 10.ožujak.2020 u 17:03
Kud s navro tako....

....pa ne mogu tako odgovoriti samouvjerenim informatičarima, da su im softveri različiti, pa da onda radi toga različito zvuče...! ?huhhaha

Oni kažu da, ako je DSP i EQ i sve ostalo isključeno, da nema tu frke; iste nule i jedinice uniđu uunutra i jašta da iste i svekolike iziđu, pa lijepo u svršenom redu putuju u DAC na pretvorbu !

I nema majci drukčije....nema......ne

Imao sam Roon na dva mjeseca besplatno (dobio na poklon AQ Jiterrbug  haha, pa s njim i 60 dana licence...) i taj ga ipak kvalitetnije dere nego Foobarčina i JRiverčina.....

Ajde Gašo, Vdem. Zed....objasnite.....obrva




Editirao olif - 10.ožujak.2020 u 17:06
Na vrh
kuzma View Drop Down
Super Aktivan
Super Aktivan


Pridružen:
20.siječanj.2009
Status: Offline
Postova: 250
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj kuzma Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 10.ožujak.2020 u 17:58
Koristio winamp,windows media player,foobar i jriver.
Nikakve razlike nema.
Na kraju ostao na jriveru jer ima najbolje sučelje.
Roon nisam probao jer je preskup a i ne vjerujem da ima razlike u zvuku.


Editirao kuzma - 10.ožujak.2020 u 18:00
Na vrh
olif View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
30.siječanj.2008
Status: Offline
Postova: 5101
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj olif Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 10.ožujak.2020 u 18:25
Hm, čudno da nisi čuo baš nikakvu razliku u zvuku ?
Na vrh
vdem View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan
Avatar

Pridružen:
01.svibanj.2006
Status: Offline
Postova: 4333
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj vdem Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 11.ožujak.2020 u 00:43
Originalno postano od strane člana: olif olif napisao:

Kud s navro tako....

....pa ne mogu tako odgovoriti samouvjerenim informatičarima, da su im softveri različiti, pa da onda radi toga različito zvuče...! ?huhhaha

Oni kažu da, ako je DSP i EQ i sve ostalo isključeno, da nema tu frke; iste nule i jedinice uniđu uunutra i jašta da iste i svekolike iziđu, pa lijepo u svršenom redu putuju u DAC na pretvorbu !

I nema majci drukčije....nema......ne

Imao sam Roon na dva mjeseca besplatno (dobio na poklon AQ Jiterrbug  haha, pa s njim i 60 dana licence...) i taj ga ipak kvalitetnije dere nego Foobarčina i JRiverčina.....

Ajde Gašo, Vdem. Zed....objasnite.....obrva


Nema tu pravog objašnjenja osim opisa koliko je običan kućni pc komplicirana naprava. U današnje vrijeme čak i informatičari promatraju računalo kao crnu kutiju koja radi to što radi. Jer je sve skupa jako komplicirano. 

Nekakav popularni indikator kompliciranosti je brojanje tranzistora... pa kao informacija: Današnji procesori sadrže između 4 i 10 biliona tranzistora. Biliona... 4.000.000.000 tranzistora. Dodajte još toliko za grafiku i ostatak priče... i to se sve nalazi u vašem laptopu.

Šta se software-skog dijela tiče, naša player aplikacija je samo vidljivi vrh. Ogroman dio "računanja" obavljaju operativni sistem i driveri. Mi nikad nećemo saznati na koji način pojedine aplikacije koriste resurse i koliko opterećuju os i ostale komponente računala.

Po teoriji bi rezultat rada trebao biti isti, ali nije. Teško je ustanoviti da li i koliko na "zvuk" računalo utiče... recimo aktivno, nekim jitterom, bugovima, loše napisanim dijelovima koda... a koliko utiče pasivno... tipa komunikacijske greške i resendi unutar sklopovlja, memorijskih i periferijskih sabirnica... i koliko utiče svojim izrazitim elektroničkim šumom na komunikacijske sabirnice koje idu van računala.

Unutar računala ima još takvih upitnika koji mogu... ali i ne moraju čujno utjecati na naš zvučni rezultat.

Znači različite aplikacije koriste os i sklopove računala na različite načine. To se "čuje"... konkretan razlog zašto se čuje (razlika vezana za aplikacije) mislim da niko ne zna. Ako zna onda mudro šuti.




Na vrh
kela View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Pridružen:
21.travanj.2005
Status: Offline
Postova: 237
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj kela Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 11.ožujak.2020 u 07:31
prije svega hw u racunalu vise manje radi konzistentno ili konzistentno dobro bez obzira na kolicinu trandja i ostalog.
S tom premisom prelazimo na OS i softver. Vecina aplikacija se danas pisu u managed kodu koji uvelike ovisi o OS scheduleru, slojevima user-space i kernel poziva i sve to skupa zapravo nemas pod kontrolom. Da je tome tako probaj takav softver vrtit na 10+ godina starom hardveru (uz uvijet da je identican softver). Tada ces vidjet kolko aplikacij trza i bori se za resurse da bi nesto napravila.
To govori da kontrolu nad aplikacijom ima OS i kernel a ti tu nista ne mozes.
U slucavevima kada koristis RT kernel tada imas “slobodu” definirati prioritete izvrsavanja cjelina svojeg koda u aplikaciji na razini OSa i kernela (naravno to trebas znati isprogramirati) i u tom slucaju imas vecu pa gotovo da ne kazem kompletnu kontrolu nad izvrsavanjem rada aplikacije i time mozes barem kontrolirati resurse i prioritete izvrsavanja naspram svega ostalog. Dodatno cilje je da koristis direktno drivere ili cak ides direktno na sam kernel level da izbjegnes stotine nepotrebnih poziva funkcija koje ti to inace rade na high levelu da ne moras previse brinuti za detalje. Na taj nacin si natovaris hrpetinu dodatnog posla koju vecina developera ne radi ili smatraju da nije bitno i nema benefita jer nije Oas smislio neki kljinjo vec eksperti koji znaju sto rade. To je istina medjutim to je toliko high level i apstrahirano i generalno napravljenoo da nemas neku konkretnu uporabu. Stoga za neki real-tine prosessing ides sam raditi low level stvari da sve skupa ubrzas i optimiziras kolko se moze i ima smisla.
Naravno uvijek mozes sve to napisatu u _asembleru ali ti je to tesko odrzavati pogotovo treba paziti na kompatibilnost platformi (citaj procesora) i trebalo bi ti X godina :)
Sve zajedno takav pristup ti omogucuje da drasticno smanjis latenciju, minimiziras greske, nepotrebne pozive kroz slojeve OSa i da na kraju radis processing u aplikaciji kako si zamislio u stvarnom vremenu.
Kao rezultat takovg nacina je mnogo uvjerljiviji i jasniji audio stream koji ide izvan racunala bilo spdif ili usb. 
A zasto se i takvi softveri razlicito cuju, pa svatko je na svoj jedinstven nacin implementirao softver i razlike postoje. Najbolji softver je kad radis custom made a to traje najduze i najvise kosta i svi bjeze od toga u azad 15+ godina.
Imas za skinu razno razne playere na RT kernelu a to je onda ili Linux ili OSX, windowsi nemaju rt kernel i nemas pristup tim resursima stoga niti ne mogu parirati u smislu processinga bez obzira kolko komercijanlog softvera se radi za tu platformu.
Uzmite jedan Deadbeef player na linuxu bez ikakvih filtera i slusajte. Pusti sad UI i funkcionalnost, probaj se fokusirati na sound only i onda komparirati na taj nacin sa ostalim playerima.

Sve u svemu razlike u playerima su moguce kao i razlike u cd playerima. Na oboje utjece sam hardver i nacin kako je implementiran softver u njima.
Na vrh
Apparatus View Drop Down
Best of the Best
Best of the Best
Avatar
Krelle

Pridružen:
22.listopad.2005
Lokacija: Bjelovar
Status: Offline
Postova: 24229
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Apparatus Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 11.ožujak.2020 u 08:34
Moje se znanje o kompovima svodi vjerojatno na razinu power usera, to jest, znam računalo fukcionalno sklopiti, instalirati što god treba, customizirati i održavati. Neke procese kužim isključivo periferno, a većinu uopće ne. Ono što za sebe znam je da sam si najveću uslugu učinio kad sam iz sustava izbacio laptop. I to ne bilo kakav već jako dobar HP. Ali laptop. Kad sam upogonio low power (pasiva) AS Rock matičnu, otpuhalo me u stratosferu. A nakon toga mi se jako svidjela ideja kompletnog ignoriranja Windows sustava, kad je riječ o plejanju mjuze, bez zavrzlame sa specifičnim USB driverom, sistemskim HDD-om... Kao i uvijek, na kraju se sve svodi na slušanje, preference, konkretni sustav u kojemu PC audio radi i napokon na lijenost, možda nesklonost konformizmu... Moglo bi se još ponešto probati, ali gdje je volja? Poslije svih silnih godina i metiljanja oko hife, na kraju dođeš na početak: uključi, izguštaj neki album ili dva i odi u krpe. Kao da se nisam time ni bavio. Osim što sam dosegao zavidnu razinu zvuka, ali to je toliko svakodnevno i opet normalno da bih toga postao svjestan vjerojatno jedino da mi netko uzme. Votevr...

Na vrh
Gašo View Drop Down
Best of the Best
Best of the Best

analogni šnelšvaser

Pridružen:
16.srpanj.2004
Lokacija: Zagreb
Status: Offline
Postova: 23330
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj Gašo Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 11.ožujak.2020 u 08:57
Nemam pojma zasto zvuce razlicito.

Cak i na jednostavnijem(vizualno) hardveru poput rpia, cuje se razlika.

Navodno softveri uptavljaju svim procesima pa su sitnice drugacije konfigurirane. Nemaji ziher svi iste komandne linije, tu promjenis neku sitnicu i vec cini razliku iako svi imaju istu namjenu.
RPi3+Digi Pro(Soundness mod), AD1865 filterless non oversampling DAC ,Marohei Maduro S, Pioneer C-21,Marohei Maduro S, Pioneer M-22, Neotech SOCT-18 TP,Canare 4S8, ATC SCM 19 V2
Na vrh
zed_alive View Drop Down
Hiperaktivan
Hiperaktivan


Pridružen:
18.srpanj.2007
Status: Online
Postova: 2983
Opcije posta Opcije posta   Pohvala  (0) Pohvala (0)   Citiraj zed_alive Citiraj  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 11.ožujak.2020 u 09:42
zanimljivo mišljenje:
(izvor: https://www.audiostream.com/content/media-player-qa-q4-what-makes-one-media-player-sound-different-another )

Dr. Rob RobinsonDirector of EngineeringChannel D, (Pure Music)
This sort of question is impossible to answer without seeing the “innards” of all considered players, and comparing them. It is kind of like asking a question comparing high performance automobiles without taking a look under the hood. However, I can speak about the design of our products.

I have discussed signal flow and streamlined algorithm design elsewhere, see for example the 2010 Advances In Computer Audio panel session video on the Rocky Mountain Audio Fest website and Jim Smith’s Get Better Sound website interview, among other places. There is no single or main factor or difference, it is a combination of many small things in the design, tied together in the implementation. On a high level, for example, the memory play feature that circumvents the need to access the music storage media / hard drive during music playback; the dithered volume control that reduces distortion caused by the word length reduction of a digital attenuator, and the upsampling feature which can deliver better performance. But these are comprised of many tiny pieces that must work together.

There are many ways of implementing a Memory Play feature, and we have probably tried all of them over the course of programming audio software on the Mac OS over the years. Circular buffer, double buffer; these easy to use and traditional techniques for handling streamed data have their place and are used in our other products. But we have diverged from the usual approach in Pure Music / Pure Vinyl and don’t use them, because a no-compromise music player allows an unconstrained choice of design approaches.

Then there are the not so concrete aspects of the design. This is part of our IP “sweat equity” that came about as a result of understanding best programming practices for smooth data throughput and instruction execution, developed over 27 years of experience writing software for the Apple Macintosh platform. This included writing driver level code to support custom hardware for specialized laboratory instrumentation.

Developing driver level code requires you to carefully contemplate the effect of small changes you might make. The timing of instruction execution and data transfers is critical. If you are designing a word processor or database application, those factors doesn’t matter much, if at all. But real-time processing such as audio playback is a different matter.

It’s a bit like designing a boat hull to carve through the water with the minimum of turbulence and drag. A small design change can cause an unexpected result (usually for the worse). Driver-level code has to run fast and smooth, and the same design principles apply to any real-time programming task such as audio player software. We want to create the minimum amount of “turbulence” (for example in the form of spikes in CPU usage) during the time when music is being played, parceling tasks to the CPU as smoothly as possible. As one example, computer power draw fluctuates with CPU usage, and these fluctuations can pollute power supply ground references, contributing to digital jitter (as I explained in the 2010 video referenced above). A steady-state, “non- turbulent” design circumvents this problem. Understanding driver design gives the insight needed for player software that uses the CPU and computer resources as smoothly and efficiently as possible.

kupujem tehnički ispravni audio
Na vrh
 Odgovori Odgovori Stranica  123 18>
  Podijeli temu   

Skoči na drugi Forum Forumske ovlasti View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.10
Copyright ©2001-2017 Web Wiz Ltd.

Stranica je generirana u 0,188 sekundi.


Audiofil.net @ 2017   l   Hosted by PLUS


ZADNJIH 20 POSTOVA
Forum: Audio komponente
Hi Fi Osiguraci
Forum: Dodatni pribor
Razvodni ormar
Forum: Audio komponente
Dobre SH prilike
Forum: Uradi sam
Brtva za driver?
Forum: Audio komponente
Pojačalo za Focal Aria906/Su...
Forum: Audio komponente
Šum u sistemu
Forum: Audio komponente
Koje pojačalo?
Forum: Audio komponente
Interkonekti - srebro i...
Forum: Audio komponente
Fase Performance 3.5 pre out...
Forum: Audio komponente
Preporuka pojačala
Forum: Audio komponente
Van Den Hul Jubilee Rca
Forum: High-End
ATC-Acoustic Transducer Comp...
Forum: Komponente
Potenciometar - pitanje
Forum: High-End
Pazite se lažnjak kabela
Forum: Uradi sam
DIY zvučnički kabel (ideje z...
GLAZBENI FORUMI
Forum: Vinyl
Klasika na vinilu
Forum: CD i ostali mediji
Što slušate?
Forum: CD i ostali mediji
JAZZ KLUB
Forum: Vinyl
Redoslijed upgradea: ručka v...
Forum: Vinyl
HD vinyl, WTF?
Forum: Vinyl
Koje LP-e slušate?
Forum: Vinyl
Pozicija gramofona
Forum: CD i ostali mediji
eil.com
Forum: CD i ostali mediji
Country preporuka
Forum: Vinyl
Sajam ploča
NEVEZANO UZ HI-FI
Forum: Ostalo
Vic!!!
Forum: Ostalo
RIP
Forum: Ostalo
Night Club
Forum: Ostalo
Budalaštine
Forum: Ostalo
Moderiranje foruma
Forum: Ostalo
Drmeš
Forum: Ostalo
HEVC
NOVI ČLANOVI
_m07
Biga
Montes
Mirda
Morningstar
Ervol
darko.me